emola

Alla inlägg den 5 april 2011

hej

Av emma - 5 april 2011 19:52

hello, var as länge sen jag skrev. Eller as länge sen kanske vara att ta i men spela roll. Jag skriver ju för att jag vill kunna skriva av mig någonstans & för att det är kul. ;D

Nu har jag fått körtid till körskolan blir nästa vecka på fredag & sen skriver jag provet på måndag där på ;D.


Jag längtar så sjukt mycket tills jag får  mitt körkort! Jag var ute och körde lite moppe idag, det är så himla skönt. För att tankarna kommer helt på annat!

Jag är as trött på skolan & orkar seriöst inte gå dit imorgon. Får se om jag är sjuk i morgon, hade ju feber i morse så lika bra att stanna hemma i morgon kanske?

ah men vi får väll se, jag väntar på att mian isbitar ska bli heeeeeelt frysta så jag kan tuggaaaa för det är så himla gott c:

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

hej, jag tycker inte det finns så mycket att säga om mig. Men däremot vill jag att ALLA ska veta att Louise Biszczak är bäst i hela världen & det finns ingen underbarare vän en henne. Jag älskar dig bästavän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards