emola

Alla inlägg under mars 2011

Av emma - 31 mars 2011 20:31

When everything feels like a dream, would never wake up again. I do not know what happened, I stopped caring. I forgot how it felt, I forgot you were my best friend. It is now I see what mistakes I made.


Please come back now I can not live without you, everything changed when you left me here alone. Never had I expected that it would hurt so much. That it would tear my life into pieces.

.

Av emma - 29 mars 2011 22:12

Jag förstår ingenting just nu. Jag skulle vilja krypa ner någonstans och försvinna ett tag..



Big girls don't cry.




jag saknar dig så det gör ont, jag behöver dig verkligen just nu. Kan inte förstå varför det blev som det blev. Jag glömmer dig aldrig någonsin<3

Av emma - 27 mars 2011 17:06

Som ni kanske märker, eller NI &  ni. Det där kändes dumt att säga. Men jag skriver iallafall när jag känner att jag behöver skriva av mig, för att jag skriver ändå för min egen skull.

I går hade jag konfirmation, alltså jag ska ju konfirmera mig så vi har träffar och pratar om gud & typ sånt. Och efter det åkte jag lite på min moppe, det var enklare en jag trodde och det var jätte kul.  Var meningen att jag skulle åka moppe idag också men det blåser så fucking mycket :(. 

Idag var jag på Gudtjänst och det var suuuuuuuper kul. Eller inte. Det var dop också, och dom som döpte sig var tre i min konfirmand grupp.

Efter det när jag kom hem la jag mig i sängen, och där somnade jag.

Jag sov i några timmar och nu sitter jag här!

Jag sitter och funderar på om jag har matteprov i morgon för isf kommer det gå åt helvete. Glömde ta med mig matteboken hem, HELVETE!

vittun vittu!!!

aja, det får väll gå som det går............


Så ser min moppe ut, inte min på bilden dock. Men en precis likadan!


  

Av emma - 20 mars 2011 17:07

piiiiiiiiiiiiiiiieru

:)

Av emma - 20 mars 2011 11:17

nu ska jag åka och hämta min kusin från tågstationen!

Tjololo

Av emma - 20 mars 2011 09:14

Godmorgon just nu sitter jag o äter frukost. Snart ska jag ut och hjälpa pappa med någe. Skriver mer sen:)

Av emma - 20 mars 2011 09:14

Godmorgon just nu sitter jag o äter frukost. Snart ska jag ut och hjälpa pappa med någe. Skriver mer sen:)

Av emma - 19 mars 2011 15:20

klockan är redan 15:23  och jag har inte gjort någonting idag.

Ska dra på mig lite kläder och ta ut kaninerna. Dom har inte fått vara ute på ett tag skulle gissa på att det skulle uppskattas om de fick komma ut lite.

Måste komma igång med träningen & sånt.

Jag måste nog börja ta tag i lite saker och ordna. Jag har fan inget liv bara sitter här vid datorn och gnäller om att jag itne har något liv. För att jag är så lat så jag orkar typ inget.-,-


NEJ nu ska jag ta tag i sakerna & ordna upp det.

Nu ska alla kaniner få komma ut och motioneras!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Presentation

hej, jag tycker inte det finns så mycket att säga om mig. Men däremot vill jag att ALLA ska veta att Louise Biszczak är bäst i hela världen & det finns ingen underbarare vän en henne. Jag älskar dig bästavän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards