emola

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av emma - 12 mars 2011 09:16

Hej! 

Har inte skrivit på ett tag & det beror på att jag är så lat. Nej men *_* jag har faktiskt inte haft någon lust. Om det är någon som bryr sig, eller snarare är det jag själv som ska bry mig för jag skriver för min egen skull.  Men i går så var jag på teori för moped, alltså jag skrev ett inlägg igår innan jag skulle åka men tydligen sparade jag aldrig inlägget så det kom aldrig upp. Vi satt där i 9 timmar och lyssnade kan ju säga att det var liiiiiiiiite jobbigt. Okej kanske inte men lite segt faktiskt, så just nu är jag så jävla trött på allt som har med vägar & mopeder att göra. Men om jag vill ha mitt AM-kort då får jag fanemig så ut! Men nu har jag endast körningen kvar och sedan skriva provet.

Idag har jag nog tänkt att ut mina små pälsbollar och hoppa lite med dom. Måste komma igång med träningen. Hade tänkt tävla nästa helg men har ju sån där jävla konfirmation grej.  


Två bilder på två utav mina älsklingar<3

 Arrows Graffiti of phase 2 ( Kladd)

   Amor Es Alwin ( alwin)    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

hej, jag tycker inte det finns så mycket att säga om mig. Men däremot vill jag att ALLA ska veta att Louise Biszczak är bäst i hela världen & det finns ingen underbarare vän en henne. Jag älskar dig bästavän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards