emola

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av emma - 6 mars 2011 18:26

Hej!

Idag har jag storstädat hos kaninerna. Även kommit fram till ett beslut.

Tänkte även nämna en sak,  jag och min bästavän Louise Biszczak gick väldigt mycket till grillköket förut. Kanske var det bra ? För att jag tycker typ inte om Pizza,kebab eller något sånt längre. USH!

Fast vi slösade väldigt mycket pengar vilket var mindre bra..

Men, men gjort är gjort!

I morgon är det måndag och skolan börjar igen, får se om jag åker till skolan i morgon. Har fortfarande fruktansvärt ont i halsen och hade feber i morse. Sedan har jag typ ingen röst kvar ^^ för när jag var hemma hos Lina igår, så sjöng  vi singstar. Eller jag och julia och lina typ kolla på. Men jag sjöng VÄLDIGT HÖGT med min onda hals så det förklarar saken. ;D

Men nu ska jag fortsätta lyssna på musik och bara njuta av livet och vänta på sms från en person.........................

Hejdå!


Av emma - 6 mars 2011 08:45

Godmoooooooooorgon!

Jag vaknade för typ en timme sen & kände mig faktiskt mycket bättre en igår. Trodde jag skulle må ännu sämre. Men min ont i halsen har förvandlats till slemhosta i stället.. MYSIGT! Men det hindrar inte mig från att göra massa saker. Ska städa rummet & städa hos kaninerna. Där blir det storstädning, ska ta lite kort på kaninerna också idag i det fina vädret!  Fast först och främst måste jag fixa strömmen till dom... FÖR att en kanin hade bitit sönder en viktig sladd.

 

Nej nu ska jag gå och äta lite frukost, en skaaa jag städa rummet.

 

Btw: Jag gjorde om lite på bloggen ^^, hehe har rosa bara för jag vet en person som HATAR rosa ;)

 

Byebye!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

hej, jag tycker inte det finns så mycket att säga om mig. Men däremot vill jag att ALLA ska veta att Louise Biszczak är bäst i hela världen & det finns ingen underbarare vän en henne. Jag älskar dig bästavän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards