emola

Direktlänk till inlägg 4 mars 2011

Louise Biszczak!

Av emma - 4 mars 2011 17:47

Louise Biszczak vet du hur bäst du är?

Vem hade jag vart nu, om inte vi hade börjat umgås? Hur hade jag vart ?
Inte som jag är nu iallafall, och jag är mer en glad över att vi började umgås. Du har verkligen fått mig inse många saker här i livet. Du är så sjukt jävla bäst vet du det. Du är verkligen en fin vän. SÅ sjukt underbar vän. Här satt jag & var ledsen och deprimerad så skriver du till mig på msn och jag blir super glad och på världens bästa humör. Fan vad vi ska äga ut sommaren 2011  den kommer bli så underbar. Vi ska umgås massa! Jag vill ALDRIG någonsin förlora dig vännen.


Jag brukar jämt bli avundsjuk på människor som har en bästavän, eller brukade  för jag kände att jag inte hade någon bra vän. Men nu har jag det. Och det är du.

Ibland funderade jag på vad det innebar att ha en BÄSTAVÄN. Nu förstår jag alltså bästa vän, du är min BÄSTA vän!


Vi ska göra massa kul i sommar, vi kommer göra livet till det bästa!


haha nu blev det mycket med bäst  ^^. Men det är bara för du är så jävla speciell, för du är du och det finns ingen annan som DU!


Jag älskar dig bästavän<3


  

 
 
louisebiszczak

louisebiszczak

5 mars 2011 00:23

asso ååååh!!! Jag blir så sjukt rörd när du skriver detta!! När jag började vara med dig & du sa att du inte litade på någon & att du inte hade någon bästa vän osv sen när du skriver detta till mig asso jag blir ju super glad!! Jag trodde verkligen inte att di skulle bli såhär bra vänner!! Jag kommer ihåg när du sa till mig i 7:an så sa du & molly att ni trodde att ni typ aldrig skulle bli kompis med mig, ni bara trodde de men ändå så sitter vi här idag & vi har kommit på att vi har super mycket gemensamt! Aldrig har jga träffat en person som jag verkligen kommer haha jag tänkte säga överrens med men de gör vi ju inte alltid ^^ Men vi ställer upp för varandra när vi inte kommer överrens! De är de man ska göra för varandra du har verkligen ställt upp för mig Emma! Jag är tacksam till över 1000. De går bara inte att förklara de du gjort för mig! Asso jag blrjade bara prata med julia & hon drog ett samtal till dig sen började vi vara för att de var helt konstigt för mig i skolan! Dagarna gick & de blev bara du & jag som gick. Frida & Lina gick någon annanstans & vi hitta verkligen varandra vi lärde verkligen känna varandra & vi har ju hur jävla roligt som helst! Asso jag är mållös till allt som hänt! De är de bästa som har hänt! Jag vill lämna klassen men jag gör inte de pga dig! haha jag kan inte säga att du står i vägen men de är verkligen för DIG & ingen annan varför jag inte byter klass eller skola! Du har hjält mig till mod & mer skratt än vad jag någonsin har skrattat nog! Haha hittar jag på något roligt då är du den första som jag gör de med! Gud vad jag har pratat HAHAHA! Men slutligen vill jag säga! Att utan dig vore jag verkligen INGEN... KINGEN! Jag älskar dig min bästavän,sär,piff... eller om du ska vara puff? haha eller Emma, Jag älskar verkligen dig min underbara bästavän!!! <3

http://louisebiszczaak.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma - 8 april 2011 15:16

Min motevering till varför just jag ska vinna  Samsung galaxy mini på www.Fokis.se blogg.   Jag tänker inte ljuga och säga något som inte är sant till varför just jag ska vinna den, det känns inte heller rätt att vara "ego" och hitta på något för...

Av emma - 6 april 2011 20:48


SO whAT ? haha ursäkta mig. Jag är på väldigt bra humör, folk blir oftast väldigt griniga när dom har mens men jag blir fan tvärtom x)   Var hemma idag, super duper skönt. Orkade lxm inte gå till skolan så stannade hemma idag. Så vaknade runt 1...

hej

Av emma - 5 april 2011 19:52

hello, var as länge sen jag skrev. Eller as länge sen kanske vara att ta i men spela roll. Jag skriver ju för att jag vill kunna skriva av mig någonstans & för att det är kul. ;D Nu har jag fått körtid till körskolan blir nästa vecka på fredag & se...

Av emma - 31 mars 2011 20:31

When everything feels like a dream, would never wake up again. I do not know what happened, I stopped caring. I forgot how it felt, I forgot you were my best friend. It is now I see what mistakes I made.   Please come back now I can not live with...

.

Av emma - 29 mars 2011 22:12

Jag förstår ingenting just nu. Jag skulle vilja krypa ner någonstans och försvinna ett tag..     Big girls don't cry.       jag saknar dig så det gör ont, jag behöver dig verkligen just nu. Kan inte förstå varför det blev som det blev. ...

Presentation

hej, jag tycker inte det finns så mycket att säga om mig. Men däremot vill jag att ALLA ska veta att Louise Biszczak är bäst i hela världen & det finns ingen underbarare vän en henne. Jag älskar dig bästavän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards